Reklamacje – zwroty
Reklamacja
Wszystkie towary sprzedawane w sklepie Tomitoys.pl są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów lub dystrybutorów.
Każdemu klientowi przysługuje prawo do reklamacji. Podstawą reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT dołączona do paczki zwrotnej. Prosimy o zachowanie paragonu!
Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem/fakturą zakupu i formularzem reklamacji. Poprawnie wypełniony formularz reklamacji znacząco przyspiesza całą procedurę.
Klient wysyła do nas paczkę na swój koszt (zwracamy kwotę za przesyłkę na podstawie potwierdzenia nadania, kwotę przelewamy na konto podane w formularzu reklamacji).
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Klientem i poinformujemy, jak będzie przebiegał dalszy proces reklamacji.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy identyczny towar wolny od wad lub zwracamy pieniądze na konto.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu w chwili odbioru paczki wynikłego z transportu przesyłki, należy niezwłocznie (w ciągu 1-2 dni) skontaktować się z nami lub też w chwili odbioru paczki sporządzić protokół szkody/reklamacji z kurierem.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!
Pobierz formularz reklamacji
Zwrot
Każdemu klientowi przysługuje zwrot towaru w terminie do 14 dni od daty odbioru.
Podstawą do zwrotu jest paragon/faktura, który klient otrzymuje w przesyłce. Prosimy o zachowanie paragonu!
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania – stan idealny taki jak w momencie odbioru.
Jeżeli towar nie będzie spełniał powyższych warunków, zostanie odesłany z powrotem do klienta. Zwrot zostanie rozpatrzony z wynikiem negatywnym.
Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem i formularzem zwrotu.
Zwrot realizujemy do 14 dni od momentu odbioru paczki. Prosimy wysyłać paczki tylko za potwierdzeniem nadania. Kwotę do zwrotu wpłacamy tylko na nr konta bankowego podany w formularzu zwrotu!
Pobierz formularz wymiany/zwrotu
Wymiana
Każdemu klientowi przysługuje wymiana towaru w terminie do 14 dni od daty odbioru.
Podstawą do wymiany jest paragon/faktura, który klient otrzymuje w przesyłce. Prosimy o zachowanie paragonu!
Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania – stan idealny taki jak w momencie odbioru.
Jeżeli towar nie będzie spełniał powyższych warunków, zostanie odesłany z powrotem do klienta. Wymiana nie zostanie przeprowadzona.
Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem i formularzem wymiany.
Produkt, który mamy wysłać jako wymieniony należy zakupić w naszym sklepie i w komentarzu do zamówienia wpisać: “Wymiana”.
Do paczki należy dodać kwotę 16 zł (w kopercie). Jest to koszt ponownej wysyłki i pakowania paczki. Nie ponosimy kosztów wymiany jeśli błąd nie wynika z naszej winy.
Wymianę realizujemy do 10 (dziesięciu) dni roboczych od momentu odbioru paczki. Prosimy wysyłać paczki tylko za potwierdzeniem nadania.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!
Pobierz formularz wymiany/zwrotu